Novi Sad
16.07.2013.
06:55 > 08:06
Za 7. avgust zakazana je licitacija školske imovine Osnovne škole "Aleksa Šantić" iz Stepanovićeva, jer je ova škola je dužna da isplati oko 800.000 dinara odštete nastavniku koji je dobio sudski spor.
  • 31.07.2013 23:57
    Mrs jennifer johnson
    Želimo dati kredit za kojeg je ikada koji je u potrebi za kredit na niske
    kamatnu stopu od 3%, Dajemo kredit od najmanje 5.000,00 USD za
    maksimalno 100 milijuna dolara, funti, eura, ako je zainteresiran, nas kontaktirati putem
    e-mail: realdealfunds.investments@yahoo.com
  • 17.07.2013 13:55
    Po ZAKONU
    Tako treba ,ako ga sleduje po zakonu i treba da dobije.KRAJ-nemože direttor da sprovodi ,,svoj "zakon ovo je nauk za druge ,,vlastodršce".
  • NSadista

    17.07.2013 10:23
    Pitanje
    Ljudi, a zašto se svađate? Zar ne vidite da je to cilj današnjim novokompovanim "vladarima". Podsećam vas na blokadu računa u najvećoj novosadskoj školi - srednjoj ekonomskoj školi S. Miletić. Da li ste gledali jutarnji program RTV-a, gde Dabetić javno govori da su pronašli "zaobilazni" način za isplatu svih njihovih troškova (struja, voda, put. troškovi...)? Pri tome ni ne pocrveni laž...
    Po novom "socijalnom" programu, u penziju ne bi trebali nastavnici i profesori, već ovi fosili koji su promenili već svaku garnituru partijske vlasti i svuda našli svoje leglo.
  • 17.07.2013 07:19
    за све душебрижне и добронамерне коментаторе: да ли стварно мислите да у Степановићеву и осталим селима има довољно образованих људи да предају наставу тој истој сеоској деци? Зашто би просветари путовали по 50-ак километара дневно у једном смеру на посао, без додатне стимулације? Тешко да неко из града хрли на село на посао...
  • mimi

    17.07.2013 07:09
    putni troskovi
    Ni nama ne placaju putne troskove, a za njih mi ode pola plate mesecno, jer putujem, jer je to radno mesto koje sam morala da prihvatim, posto tamo gde ja zivim rade oni sa strane, a ja putujem u njihova mesta. Da kupim kucu tu gde radim ne mogu, a i necu da se selim.
    Odradim 40 sati nedeljno, jer drzim sve zive dopunske , dodatne i sekcije koje su propisane. I uzivam u svom poslu. Ali, malo je to novca, jer svojoj deci nemam sta da pruzim, sem tog znanja koje prenosim i tudjoj. Ponekad mi je zao sto ceo bogovetno dan provodim sa nekom razmazenom decom, umesto sa svojom, jer moram da putujem.
  • jo

    17.07.2013 06:37
    @Maerks
    U svom slepilu i besnllu nisi odgovorio na pitanje " Što i ti nisi lopov kao ja i da zaradiš grdne pare i zezneš državu za poreze ".Verovatno zbog poštenja kako si dole napisao ko o čemu
  • -

    17.07.2013 06:13
    -
    @Gastrabajter
    a zasto jos uvek radis za njega ako je tako gadan?
    pa radi ti lepo kod nekog svoga koji takodje citira njegosa.

    bolje ukucaj ovde ljudima kako je lepo dobiti novac na vreme i avans na pocetku projekta.

    usput-ja ne radim samo za svabu. radim i za amera, jevreja i svedjanina.
  • ekonomska jaka EU/zapadna Evro

    17.07.2013 06:03
    i mi...
    U toj EU ekonomskoj jakoj zajednici, postoje skole i vise nego li kod nas osmogodisnjih skola

    u selima od oko 2000 hiljada stanovnika postoje osmogodisnje skole, da ih tako nazovem,
    kao i nize osm.skole do 4 razreda
    a posle 4 razreda se odlazi u najblize mesto da bi se zavrsila osm.skolovanje

    zatim tamo postoje SKOLSKI AUTOBUSI
    zatim roditelji ODVOZE svoju decu u skole sopstvenim autom i isto tako VRACAJU decu kuci
    i niko se ne buni sto moraa da placa gorivo
    jer NIHOV STANDARD dozvoljava njihov zivot

    mnogo toga bi se moglo pricati u korist tih zemalj kada je u pitanju obican narod i normalan zivo


  • privatna skola nekada ...

    17.07.2013 05:48
    sada elitna u NS
    Ovo sto se dogadja u vjvodjanskim skolama
    je smisljeno,
    kako bi se UNISTILO vojvodjansko skolstvo

    a potom masovno pocelo otvaranje "izuzetno strucne" privatne skole,poput privatnih fakulteta

    Mogu reci da se srednja Ekonomsk skola sa svim svojim smerovim/bila neka van NS a sada je u NS/
    mogla bi se nazvati dopisna skola

    polaznik skole je trebao samo da dodje u sklu,i da tom prilikom sa profesorom bude izmedju 5 i 15 min u ucionici i eto polozen ispit
    a novac je vec bio predat osobi iz tog kolektiva,koja je sve to organizovala
  • @poznavalac - @poznavalac - @

    17.07.2013 00:43
    Ako su i on i direktor isti, kako opravdavas da je zaposleni ostao bez posla a direktor nije? Inace posle odluke suda sve jeste postalo crno-belo: Radnik vracen na posao, obestecenje se mora platiti, skola u problemu, jedino se nista ne menja kod direktora i, koliko vidim, kod tebe.

    PS Zasto mislis da se nerviram?
  • Maerks

    16.07.2013 22:39
    @JO ....
    "Sem toga svaki taj dinar zaradjen švercom i muljanjem je 5 puta pošteniji od bilo kog dinara zaradjenog na budžetu."

    bravo majstore, svaka ti cast na postenju. Ko o cemu kurva o postenju ...
  • poznavalac

    16.07.2013 21:50
    @poznavalac - @sudija
    Zašto se nerviraš ako kažem da nešto znam i ako je to istina? Nemam ni o direktoru neko naročito mišljenje, ovde, jednostavno nije sve crno belo.
  • 16.07.2013 21:43
    @NikolaNS i @Jo
    @NikolaNS: imam završen pravni fakultet i magistraturu na ekonomskom, govorim engleski i služim se nemačkim jezikom, ne radim u školstvu već sam ti citirao odredbe pozitivnih propisa u Srbiji koji se odnose na temu teksta. Veruj mi da sam u poznavanju uporednog prava malo više upoznat od tebe. U državama koje nisu sasvim zagazile u neoliberalizam, npr Švedska, Norveška, donekle i Francuska i Nemačka, zakonodavstvo poznaje ove termine (nisu odvojeni od zarade kao kod nas pa se često i nevide, odn. zaposleni ih dobija u okviru zarade). S' druge strane, to je nešto za šta su se radnici izborili i dok god postoji kao pravo oni mogu da zahtevaju da im se ono ispuni!!! To što se tebi ne sviđa Zakon o radu to je tvoj problem, ali on mora da se poštuje.
    @Jo: Zakonom o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja je propisano da zaposlenima u Školi radna nedelja traje 40 sati - slažem se sa tobom da ovde ima dosta odstupanja i slažem se sa tobom da se to mora dovesti u red. Takođe, što se tiče davanja lažnih adresa, to nije samo slučaj u prosveti već i u zdravstvu i sl. i to predstavlja krivično delo prevare jer je posledica nezakonito sticanje materijalne koristi dovodeći drugog (poslodavca) u zabludu. Trebaju biti kažnjeni.
  • @poznavalac - @Sudija

    16.07.2013 21:23

    ... ti se onda javi da svedocis. Sud ce imati razmevanja i preinaciti presudu. PS Sta mislis o direktoru?
  • DaliborNS

    16.07.2013 20:33
    Za NikoluNS
    Meni bi bilo drago da ne mora drzava/poslodavac da mi placa putne troskove stavise bila bi mi cast i privilegija da sam sebi platim i putne troskove i da ne moram da razmisljam da li cu se pokriti od prvog do prvog u mesecu, ali na ove plate koje su stvarno mizerija, nemojte molim Vas da nam govorite kako treba da se ukine JEDINA protekcija drzave prema gradjanima.

    Meni tih hiljadu i osamsto dinara (uskoro dve hiljade) znace stvarno mnogo. (koliko god to tuzno zvucalo)
  • Maerks

    16.07.2013 20:27
    @NikolaNS
    hahhah, ulozio si 4500 necega u neku partiju pa si sada u JKP????? Smejurija! Lazi nekoga drugoga "batice"
  • No Name

    16.07.2013 20:18
    @NikolaNS
    Bez uvrede ali nisi li možda odnekuda deportovan ako si se vratio ovde u tridesetim god ??? Imaš interesantnu teoriju ....
  • Gastrabajter

    16.07.2013 20:10
    @- - -
    E moj pametnjakoviću ja i dalje radim za švabu ali od kuće ali nema veze sedi ti i kuckaj komentare kad ti bog nije dao da zaradiš pare
  • Maerks

    16.07.2013 20:06
    @ NikolaNS
    to sto si doneo novac iz inostranstva nista ne znaci za to sto muljas ovde .... kao i neki drugi, koje jako dobro znam, ne sa milionima, nego mozda i stotinama miliona. Ali muljaju ovde, a ne po Nemackoj, Holandiji, Francuskoj ... a u UK, verovatno nema sanse. Prema tome .... ne demagogisi kao neki komunjara
  • jo

    16.07.2013 20:05
    @Maerks
    To što ja napravim sa svojih 10 prstiju od svog zanata(večernje škole) ti nećeš smisliti u naredna dva veka.A isto tako je i za pare.Ali nema veze samo na jedno pitanje da mi daš odgovor.Što i ti nisi lopov kao ja i da zaradiš grdne pare i zezneš državu za porez kako si naveo što u mom slučaju uopšte nije tačno ali nema veze svi mi koji se sami brinemo za sebe smo generalno lopovi.Nemojte mi samo pal.....iti o poštenju,moralu,obrazu i sličnim glupostima.Sem toga svaki taj dinar zaradjen švercom i muljanjem je 5 puta pošteniji od bilo kog dinara zaradjenog na budžetu.To je znak da je taj neko rešio da se sam pobrine za sebe i svoju porodicu umesto što celog veka čeka nekog da mu udeli 2-3% povećanje plate,putne troškove,što celog veka živi na čekove za 180 dana i dozvoljene minuse.
    PS: Ja sutra odoh u Grčku da radim i zaradim od " večernje škole " a ti i dalje čekaj 2% ako bog Mladja udeli u oktobru
  • ja

    16.07.2013 20:02
    odmah da se izjasnim da nisam član ni jedne partije, kako se nebi ovo tumačilo na neki drugi način.....

    ljudi koji sede u ovoj garnituri gradske Upr.za obrazovanje su bruka i sramota. ne ulazim u problem ove škole, jer ne znamo tačno šta se dešavalo, a iz ovog članka ne mogu da saznam ko je koga tužio i zbog čega.... ono što mene jako brine kao nekog ko ima na žalost potrebu da saradjuje sa ovom upravom, jesu ljudi koji tamo sede. Član veća pere ruke od svega prebacuje na načelnika... načelnik je čovek koji u životu nije radio ovaj posao, a po svim prilikama ne misli ga ni raditi... zamenika ne želim da komentarišem jer je to klinac koji je tu postavljen samo da bi popunio mesto.... to je nama problem dragi sugradjani, ovi ljudi odlučuju o položaju naše dece u školama, ovi ljudi peru ruke od problema bezbednosti u školama, ovi ljudi postavljaju i štite direktore koji su im odani......
    postoje zakoni i propisi koje valjda moramo ili bi bar trebalo da poštujemo pa se valjda i zna čija je nadležnost finansiranja škola, putnih troškova, presuda itd...da se ne bavimo mi tim problemima....već problemima koji su svaki dan prisutni u školama, a vezani su za našu decu....
  • Banda crvena

    16.07.2013 19:27
    Placen prevoz, topli obrok, regres za par casova dnevno, krvav je to lebac...
  • jo

    16.07.2013 19:22
    @ Anonimus
    Izvinjavam se pošto nikad nisam bio upućen u sindikalnu problematiku jer nisam imao vremena da se time bavim od posla.Nego što ne napisa koliko po tom tvom kolektivnom ugovoru imaš pravo na cigaret pauza u toku radnog dana,šta kaže kolektivni ugovor i zakon o radu za davanje lažnih podataka(kao kad se prijaviš kod rodjaka u drugom gradu da bi dobijao što veće putne troškove).Dobro je kad od 100-tinjak članova tih propisa citiraš samo one koji vam odgovaraju u datom momentu npr da po ustavu svi imaju jednako pravo na rad a ta ista prosveta prima mimo svih konkursa i pravila
  • prosvetar

    16.07.2013 18:55
    krivica
    Ne treba blokada u Stepanovićevu. Građani Stepanovićeva imaju u školskom odboru predstavnike lokalnih političara i roditelja. Neka im oni odgovore kako su sa direktorom upravljali školom.
  • NikolaNS

    16.07.2013 18:48
    Za Maerksa...
    Majstore, sad citam, ti bas besan, a?! Da tu kolicinu energije uneses u nesto korisno, garantujem da bi ti bilo bolje! Ja nisam privatnik, ali, eto, ako je to tako kako ti kazes, ako su svi oni prevaranti i bogati, sto ti ne odes u privatnike?? Ili je bolje galamiti i vikati? Nemas para za privatluk? Pa zalozi kucu, kao sto se to na Zapadu radi. Bojis se da ces propasti? E pa batice, mozda onda i treba da budes tu gde jesi, jer za drugde nisi... sta da ti kazem?
    Ne mogu vise da slusam price o siromasnom (a lenjom!!) radniku, o postenom proleterijatu, o tome kako svi oni sto imaju nesto kradu... pa ja sam mislio da se to ugasilo jos kada sam ja zavrsavao srednju skolu, negde u prvoj polovini osamdesetih...
    I jos jednom za Anonimusa - ako je zakon o placenim putnim troskovima medjunarodno uobicajen, molim te mi navedi zemlje gde se isti sprovodi? Cak i ako postoji neki takav zakon jos negde, ne znaci da je to ispravno i ne znaci da ta zemlja, koja to omogucava radnicima, nije jedno 200 puta bogatija od Srbije!
    Na sve to - "Zakonu o radu i Posebnom kolektivnom ugovoru" - hahahahaha, jel' ti to mene malo zaj........? Pa samo jos jednom procitaj naslove te dve nakaze (mogu misliti sta tek pise unutra), pa ce ti se samo kasti o kakvim zakonima je rec!
    Za kraj - verujem, nekako, da od vas obojice, zajedno, imam vise zavrsene skole i to na vise jezika, tako da i ta zadnja teorija, da imam samo vecernji kurs pada u vodu. Hm. Bice bolje sutra. Mozda :)
  • NikolaNS

    16.07.2013 18:36
    Manite se kukanja!
    Maerks majstore i "Anonimus" - sve sto imam, a hvala na pitanju - imam, zaradio sam sam! I to ne u Srbiji (naravno). U inostranstvu sam zavrsio skolu (samofinansiranje, jos vracam kredit, a dosao sam ovamo u svojim tridesetim), nasao sebi posao, penjao se na lestvici i sada sam tu gde sam (daleko da je sve teklo tako glatko, ali kada imas cilj i san, sve se moze).
    U ovu zemlju sam dosao sa samo 4500 dolara/Evra... svejedno, nigde rodjaka, nigde prijatelja, nigde veze... i sta ces sada?? Kanda vam teorija pada u vodu! Hm, kanda vam sve teorije padaju u vodu!
    Kako stizem do posla ovde je moj licni problem i nikome ne pada na pamet (ali ni pod teskim uticajem alkohola) da od firme (posebno ne od drzave) trazi nadoknadu za putne troskove i ostale socijalisticke piz....e. Slatko bi mi se i u lice nasmejali da trazim pare za neki obrok. Ne znam za cega bi mi onda plata sluzila?!
    Ne znam zasto kod nas ljudi vec jednom ne odrastu i ne shvate da bez rada nema napretka! Dokle vise oslanjanja na drzavu, kukanja, iskanja... dokle? Zar je moguce da stanovnistvo zaista ne shvata da je NJEGOVA era daaavno zavrsena??
    Ako ti se ne svidja posao - promeni ga. Ako ne mozes da placas cak ni autobusku kartu do posla - pa bolje onda nemoj ni raditi. Ne vidim nista zbunjujuce u tome! Kopaj kanale ako nastavnicka plata nije dobra (ni ti nastavnici ne dolaze bas sa Sorbone i Oxforda pa da se stide nekog drugog posla!). Od necega se mora ziveti. Sedeti, kukati, protestvovati, vuci za rukav... prodje zivot, e-hej! Ili dodji u inostranstvo, pa kao ja... Ali neeeee, lakse je protestvovati! E, pa, ne ide vise tako... Sorry matori.
  • -

    16.07.2013 16:17
    -
    Gastrabajter
    e da si toliko vredan verovatno bi ostao kod tog svabe...a sigurno ne bi sigurno citirao njegosa.
  • 16.07.2013 15:49
    zacaran krug
    Pazite sad ovo:skola se finansira iz budzeta,mi svi punimo taj isti budzet i krug se zatvara.
    Treba pleniti stvari i kucu ili stan onog koji je doneo odluku da ne isplacuje,a to je najverovatnije direktor.A ako nije on,lako se utvrditi ko .
    Onda se ne bi bahatili sa NASIM parama !!!
  • poznavalac

    16.07.2013 15:43
    @Sudija
    Ima malo i odgovornosti zaposlenog, poznajemo i njega. nije ni on cvećka!!
  • 16.07.2013 15:35
    @NikolaNS i Jo i @Gastarbajter
    @NikolaNS i @Jo: Zašto pričate gluposti, prvo proverite pa onda komentarišite. Prema Zakonu o radu i Posebnom kolektivnom ugovoru zaposleni ima pravo na zaradu i naknadu zarade (dakle mimo plate) gde ulaze troškovi za dolazak i odlazak sa rada. Zaradu finansira Ministarstvo a ostale troškove lokalna samouprava. Prema Zakonu o radu, zaposleni u okviru zarade ima pravo i na regres za korišćenje godišnjeg odmora i topli obrok. Ovaj zakon važi za sve zaposlene pa i za one koji rade kod privatnika. Očigledno je da vi ili vama privatnik to ne isplaćuje. To je već problem inspekcije i vas lično. Naknada troškova za prevoz nije relikt socijalizma već usvojeno načelo Međđunarodne organizacije rada!!
    Spajanje više škola u jednu nije rešenje, naročito ne u stepanovićevu, jer bi učenici iz Stepanovićeva morali da putuju u druga sela na nastavu. To je malo više od pešačenja 200 metara, zar ne. I pitam se koliko li je NikolaNS pešačio do svoje škole, to je verovatno zaboravio??
    @Gastarbajter: ??Što se grbo rodi vrijeme ne ispravi'' nije citat NJegoša već Valtazara Bogišića, crnogorskog teoretičara prafa, profesora na univerzitetu u POdesi i tvorca građanskog zakonika Crne Gore!!!
  • Sudija

    16.07.2013 15:31
    Bice ipak da je skola u problemu zbog bahatosti direktora i ljigavosti zaposlenih.
  • -

    16.07.2013 15:15
    sta ja znam,
    liberalni kapitalizam ima problem bas zbog onih koji propagiraju kapitalizam a u stvari arce budzet.

    zavisi kakav je pojedinac ili kompanija za koju je angazovan i njenih mogucnosti tamo negde se placaju putni troskovi, primoran si da iskoristis godisnji odmor, dobijaju viskovi ili bozicnice, placaju socijalna i penziona osiguranja.

    a negde-jok. radno mesto moze biti na udaljenosti i do dva sata putovanja od prebivalista.
  • imace

    16.07.2013 14:50
    potsticanje
    zavicajne igrice i jodlovanje
  • Gastrabajter

    16.07.2013 14:06
    @ NikolaNS
    Džabe pišeš kao i Jo .Po količini minusa se vidi u kakvom blatu mi živimo.Što bi rekao Njegoš " Što se grbo rodi vrijeme ne ispravi ".Celog života naučilo da se neko brine o njima,mala im plata kad im kažeš idi u privatnike da zaradiš neće niko,privatnici lopovi a niko neće da bude lopov i da živi bolje.Radio sam kod švabe 15-tak godina nijednom me nije pitao čime,kako,kojim parama dolazim na posao,gde stanujem,jel mi daleko stan.Ovde kad prodjem prepodne stomak mi se prevrne kad ih vidim sa onim šoljicama i cigarama kako bauljaju po haustorima,kad vidiš pune kafiće prepodne u radno vreme.A svi hoće neke pare " zaradio sam " kaže a efektivno radi 2-3 sata dnevno.Kad im spomeneš višak radne snage odmah zastave i na ulicu i svi viču " ja imam pravo ".Kad ih pitaš ko će to da plati svi viču pa država.E moj ćopo šta si napravio od nas
  • Maerks

    16.07.2013 13:47
    @Jo i @nikolaNS
    o cemu vi pricate .... sta ste vi zaradili osim muljanjem i prevaram, kao sto 99.99 % privatnika to radi. Da ne proizvodite mozda nesto ... nove tehnologije? Dobili kredite od DP? Kada ste upaltili doprinos za svoje radnike, kolike su im plate (25 hiljada maksimalno). Kome vi prodajete m* za bubrege. Sedite po kaficima i "sklapate poslove". Prevaranti jedni, kako vas nije sramota. Varate sve, od drzave, jer ne placate nista, pa do svojih radnika koje ucenjujete. Od skole imate nizu vecernju i vi nekome nesto pricate. Dajte listu plata svojih zaposlenih i listu svoje imovine pa da vidimo vas "rad". da vam udje inspekcija, sve bi vas pozatvarala, od mini-marketa do "fabrike". zato se pokrijte usima i cutite o vasem "trudu" i "sposobnosti", jer samo muljate i svercujete.
  • Lea

    16.07.2013 13:14
    Neverovatno kako se prethodna vlast odnosila prema obrazovnim ustanovama,pa zar školu da ostave bez sredstava,u blokadi i sad im se ne može pomoći.
  • NikolaNS

    16.07.2013 11:45
    Zaboravih...
    Zasto ovaj problem ne resava Ministarstvo prosvete iz Beograda, ili zasto se ne uvede samofinansiranje skola (nije moj problem da smislim kako)?? Pa nije valjda da je za budzet skola zaduzen grad?? Ako skola ne moze da radi ili nema sredstava, zdruzite dve-tri obliznje skole u jednu, prosirite je i deca ce imati gde da pohadjaju nastavu. Jos jedan relikt (tako kazu, ovi sto su sve to rusili u, kazem, veselju i radosti) ruzne proslosti - skola na svakom cosku, svaka MZ po 3 skole, ne daj boze da dete seta vise od 200 metara do skole... Vremena se menjaju gospodo i drugovi.
  • NikolaNS

    16.07.2013 11:41
    Jo je u pravu!
    Kakvi putni troskovi, kakvi bakraci?? Pa gde se jos u svetu placaju putni troskovi, pobogu? Imas platu - plati sebi put do posla od te plate, nego kako drugacije??! Ako ti se ne isplati da radis - nemoj raditi. Pa za sta sluzi licni dohodak ako ne i za prevoz, za rucak/dorucak... pa sta sad treba, sve da je pokriveno, jos i uzinu, cigare i 3 meseca godisnjeg (placenog) leti da im daju, a da im plate ostave nedirnute za letovanja i zimovanja?
    Tvoj i iskljucivo tvoj licni problem je kako ces stici do svog radnog mesta! Ako ti je posao daleko od kuce - preseli se u mesto gde ti je posao, ili nadji posao blize kuci. Ili nemoj raditi, eto i te opcije.
    Svi mrze komunizam i socijalizam, a 90% naroda jos uvek zivi u njemu, ili ga sanja... e pa ne ide to tako, drugovi proleteri! Ne moze drugovi da se sedi na dve stolice.
    Da parafraziram Jo-a od dole (povodom Tita) - samoupravljanje je sruseno u radosti i veselju bas od strane tih koji sada najvise i protestvuju. Trazili ste - gledajte i uzivajte.
  • jo

    16.07.2013 11:19
    Boli istina
    Šta je pioniri maleni boli istina pa lupate minuse.Pre nego što lupite minuse samo se u vašim pionirskim glavicama zapitajte odakle se stvore te pare za te troškove,ko to zaradi,odakle,od čega.Mi bi hteli evropske plate i evropski stil života ali SFRJ uslove rada odnosno nerada.E pa ne može i jare i pare.Probajte da zaradite svojim rukama tih par hiljada pa nećete minusirati
  • NemanjaNS

    16.07.2013 10:57
    Direktor
    Ko ima je director, dobro su i prosli....
  • 16.07.2013 10:11
    doveli do propasti pa sada kukaju, ovo je nesto o cemu se trebalo ranije razmisljati i na vreme sanirati
  • jo

    16.07.2013 09:54
    E pa moj direktore
    Tito je umro pre 30 godina samo vama niko nije javio.A ta glupost zvana " putni troškovi " su izmišljotina komunizma i nije ništa drugo nego lični prihod koji treba oporezovati.što bi poslodavac u ovom slučaju škola plaćala neke pare da neko dolazi na posao.Hoćeš-nećeš ne moraš sedi kod kuće i štrikaj.A još gore je što se 95% tzv putnih troškova zloupotrebljava u druge svrhe odnosno mulja se sa adresama i kradu pare iz budžeta.Ja kod sebe u porodici imam par prosvetara i svi stanuju u selu a adresa im u gradu da dobiju putne troškove po par hiljada
  • Ana

    16.07.2013 09:28
    Sramota je pre svega sto gospodin Ivanovic nije prvo objasnio razlog zbog cega je pomenuti nastavnik tuzio skolu, da od kad je dosao na celo te skole nista se nije radilo po propisima, a da ne pricam da kad je video da mu se ljulja stolica je presao iz DS koji ga je tu postavio u SNS misleci da ce naci neku zastitu,ali kad je uvideo da od toga nema nista, izigrava mucenika po novinama.Zahvaljujuci njemu prevashodno i njegovim drugarima ,neodgovornom vodjenju skole,a da ne pricam o tome da se covek jednom godisnje pojavi na vreme na posao,a da ga posle 10h nisu videli u skoli i takav covek ima pravo nesto da kaze, skola se i nalazi u problemu...SRAMOTA!!!!!!!
  • Мита

    16.07.2013 09:19
    стватно треба да буде срамота Павличића и његове свите,закували су чорбу и отишли у опозицију!
  • NSadista

    16.07.2013 09:04
    Ista situacija koja se ne spominje
    Nedavno je objavljen sličan problem u Novom Sadu. Srednjoj ekonomskoj školi "Svetozar Miletić" je od januara blokiran račun zbog neplaćanja računa izvođaču radova, koji je sanirao posledice na fasadi zgrade, da neko dete ne bi poginulo.
    To se više ni ne pominje, a najveća novosadska škola će verovatno završiti na licitaciji.
    Neverovatno. Sramota za gradske vlasti. Za promocije kojekakvih "umetnika" ima para, a za našu decu ne.
    Mediji, pokrenite se i Vi malo da ovo sprečimo.
  • NNunited

    16.07.2013 08:18
    ...
    strasno je sto ovo nije usamljen slucaj. sto je ovoga bilo jos, ali se nekako novac nasao.
    poneki samovoljni direktor je zapocinjao licne obracune, a zatim ceo problem ostavljao ljudima koji su ga nasledjivali i kolektivu.

    to je sramota, jer se ne utvrdjuje prava odgovornost !
  • Gillan

    16.07.2013 07:33
    Spor nije izgubila skola, nego rukovodioci skole koji su svojom - biraj - nestrucnoscu, nesposobnoscu, bahatoscu izazvali predmet spora. I tu treba traziti novac za naknadu a ne od para za putne troskove.
  • Vlada

    16.07.2013 07:17
    ...
    Matrix
  • dj

    16.07.2013 07:14
    Sramota!
  • školarac

    16.07.2013 07:13
    CRNE RUPE
    Generalno, ovde je zakazala država tj. zakonodavstvo. Upućen sam odprilike o čemu se ovde radi i, kao pravnik, smatram da nije propust direktora. U našim propisima postoje rupe koje se vešto koriste. Nastavnik može da ode u koju god zdravstvenu ustanovu želi, bez obzira na mesto prebivališta, kada ga direktor uputi na lekarski pregled. Onda kada vam se čini nelogičnim i, u najmanju ruku sumnjivim, zašto ne ide u dom zdravlja koji mu je bliži i ''poznatiji i stručniji'' od onog u koji je on otišao, zakon ovu sumnju ne prepoznaje. Čak i ako lekar utvrdi da nastavnik nije sposoban da radi sa decom, Sud će nastavnika vratiti na posao sa obrazloženjem da je on generalno sposoban za rad (ali ne sa decom i učenicima). Tada od direktora traži da zaposlenom obezbedi radno mesto, spram njegove stručne spreme, a koje neće biti rad sa decom. E sad se postavlja pitanje, kako škola samovoljno može da sistematizuje radna mesta pa još ne u nastavi a da bi se zadovoljila odluka suda i zaposleni vratio na posao (i da ne tuži školu).
  • krstivoje

    16.07.2013 07:12
    @skola
    Postali smo veoma prakticno drustvo.
    Cemu sluzi skola u danasnje vreme?
    Deca ce biti "edukovana" putem facebooka i ako prate: pink,farmu,velikog brata,selo gori,menjam zenu,trenutak istine...
    Kad porastu,dovoljno je da postanu "podmladak"
    partije na vlasti...
    Za diplome ne treba da brinu,tu su mega,sega,giga,i ostali mindzamenti.
    Jedino treba da se potrude da zapamte naziv:
    grada,"fakulteta" i teme na kojoj ce "masterizovati".
    U medjuvremenu,neka se paze da ne budu "odavno poznati policiji".

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna